Kako pripremiti sadržaj za web stranicu?

priprema-sadraja-za-web

​Odlučili ste se za poboljšanje poslovanja, povećanje prodaje ili želite poboljšati svoju vidljivost na internetu? Odlučili ste se za izradu web stranice! Kroz nekoliko koraka uputiti ćemo vas u sami proces prikupljanja materijala za vašu novu web stranicu kako bi što kvalitetnije prezentirali svoj rad, proizvod ili uslugu.

Za početak, odredite željenu strukturu web stranice. Uzmite olovku i papir te napravite skicu početne stranice.

Kako biste si olakšali, u web tražilicu upišite relevantne ključne riječi i pregledajte web stranice vaše konkurencije ili web stranice koje vam se dizajnerski ili sadržajno sviđaju.

1) Struktura stranice

Potrebno je odrediti sadržaj izbornika (npr. Početna, O nama, Usluge, Proizvodi, Galerija, Kontakt, …) te pripremiti sve sadržaje za svaku od stavki izbornika i to: tekstove, fotografije, video zapise, dokumente i druge sadržaje koji će se nalaziti na web stranici.

Ukoliko se radi o izradi web shop-a potrebno je dodatno pripramiti nacrt grupa i podgrupa proizoda te podatke o njima za koje želite da se nalaze na web shopu (naziv, širfa, fotografija, opis, cijena...). Također je potrebno pripremiti dokumente kao što su npr. uvjeti prodaje, dostave, reklamacije i druge.


2) Nabavite kvalitetne fotografije

Fotografije su prvo što posjetitelj uoči na web stranici, ljudi vole više gledati fotografije nego čitati stoga neka vam ne bude teško platiti profesionalnog fotografa da fotografira vaše proizvode ili vaše poslovanje. Vlastite fotografije će web prezentaciju podići na viši nivo i zasigurno ćete biti primjećeni od strane posjetitelja vaše web stranice.

U slučaju da ste novi u poslu ili niste u mogućnosti napraviti vlastite fotografije, savjetujemo da pribavite komercijalne, tzv. stock fotografije. Servisa za prodaju profesionalnih, komercijalnih fotografija ima više (Adobe Stock, dreamstime, shutterstock).

Ukoliko ne želite vaša sredstva trošiti na kupnju komercijalnih fotografija, postoje web stranice na kojima možete pronaći i preuzeti besplatne fotografije (pixabay, Pexels, kaboompics, Unsplash).

Nikada nemojte preuzimati fotografije npr. s Google-a, može se desiti da povrijedite nečija autorska prava.

Preporučamo da pokušate pribaviti fotografije dimenzija barem 1200 px. Ukoliko je veličina fotografija premala, neće ih biti moguće dovoljno dobro uklopiti u web projekt.

3) Stvorite kvalitetan tekstualni sadržaj

Stvorite vlastiti, originalan tekst za svoju web stranicu. Vrlo je bitno stvoriti dobar, jasan i čitljiv tekst. Nikada nemojte prepisivati ili kopirati materijal s weba jer možete prekršiti nečija autorska prava i ugroziti svoju poziciju na Google tražilici. Recite svojim budućim korisnicima, kupcima nešto o sebi, svom proizvodu ili usluzi kroz tekst koji mora biti gramatički točan, jasan i zanimljiv za čitanje.

Također je bitno da se tekst poprati s nekoliko fotografija koji najbolje opisuje ono čime se bavite i kako radite. Svaki vaš potencijalni klijent će pročitati tu stranicu kako bi došao do informacije kome povjerava posao.

Ukoliko ste novi u poslu, napišite kad je osnovana vaša tvrtka, čime će se baviti i opišite planirane djelatnosti tvrtke, također možete misija i vizija tvrtke ili članove vaše tvrtke. Sve dokumente trebate poslati u digitalnom obliku.

4) Pripremite kvalitetnu dokumentaciju

Dokumentacija za izradu web stranice sadržava nekoliko osnovnih elemenata:

- boje na web stranici (najbolje je koristiti dvije boje, boje koje si međusobno odgovaraju)
- tipografija (vrsta fonta, veličina…)
- raspored elemenata elemenata na pojedinim stranicama
- osnovne funkcionalnosti (kontakt forma, mapa mjesta, tražilice, galerije fotografija, video...)

Pravilno planiranje web stranice će vam donijeti uspješnu web stranicu, koja će donijeti nebrojene dobrobiti vašem poslovanju. Nakon što vaša web stranica bude on-line, nemojete zaboraviti na nju. Vrlo ju je važno redovito održavati. 

Više o održavanju web stranica možete pročitati: https://www.medialive.hr/usluge/odrzavanje-web-stranica

Važnost prisutnosti poduzeća na društvenim mrežama
Sigurnost i održavanje web stranica
 

Komentari

Nitko još nije komentirao. Budi prvi koji će ostaviti komentar
Already Registered? Login Here
Gost
Petak, 06 Prosinac 2019

Captcha slika